FAQ
W jaki sposób zabezpieczony jest transportowany towar?
Posiadamy pasy zabezpieczające, koce, przekładki z pianki. Dodatkowo zapewniamy kartony, oraz folie bąbelkową. Umożliwiamy także wypożyczenie kontenerów transportowych o wymiarach 60x40x40 cm na czas maksymalnie trzech-czterech tygodni za 10 zł netto za jeden kontener.
Cena kartonu to 5 zł netto za sztukę. Cenę folii bąbelkowej proszę ustalać bezpośrednio przez wykonaniem ze względu na dynamiczną zmianę cen tego produktu.
Od czego zależy wycena usługi?
Najważniejszymi czynnikami są: czas wykonania usługi, miejsce zlecenia. Czas wykonania usługi wiąże się z typem wykonywanych usług. Jeżeli chcesz, abyśmy pomogli Ci w pakowaniu produktów zrobimy to według stawki godzinowej podanej w cenniku. Miejsce zlecenie jest także ważnym czynnikiem, ponieważ na terenie Warszawy nie uwzględniamy dodatkowej opłaty w postaci kilometrówki. Jeżeli miejsce zlecenia znajduje się w pobliżu Warszawy i masz wątpliwości czy w Twoim przypadku zostanie naliczona opłata dodatkowa opłata kilometrowa skontaktuj się z nami. Przy wycenie nie bierzemy pod uwagę dodatkowych przeszkód lub ułatwień w miejscu wykonywania zlecenia np. w postaci windy w bloku. Stawka godzinowa wykonywania usługi jest główną składową wyceny usługi.
W jaki sposób najlepiej się z nami skontaktować?
Najlepszą opcją jest kontakt telefoniczny w godzinach od 7:00 do 20:00. Możesz także skontaktować się z nami za pomocą wiadomości email, lub na facebooku całodobowo, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Czy mogę zrezygnować z usługi wniesienia/wyniesienia transportowanych przedmiotów?
Tak, możesz samodzielnie spakować i załadować rzeczy, a my zajmiemy się transportem. W związku z krótszym czasem zlecenia zapłacisz mniej.
Czy wszystkie typy przedmiotów są przez Państwa transportowane?
Tak, ale dla pewności prosimy o dodatkowy kontakt w celu potwierdzenia w przypadku nietypowych zleceń. Nie odbieramy np. odpadów budowlanych, ponieważ wiąże się to z dodatkowymi opłatami przy utylizacji.
Czy oferują Państwo dodatkowe usługi np. demontaż/montaż np. mebli jeżeli istnieje taka potrzeba?
W przypadku gdy transportowany przedmiot jest zbyt duży, aby go wynieść wykonamy demontaż, a następnie zmontujemy w miejscu docelowym w ramach stawki godzinowej za zlecenie.
Jakie pojazdy są wykorzystywane podczas transportu?
Dysponujemy trzema pojazdami za pomocą, których świadczymy usługi transportowe: Citroen Jumper L4h3, Citroen Jumper L4H2, oraz Fiat Ducato KONTENER Z WINDĄ. Istnieje możliwość wykorzystania wszystkich pojazdów w jednym zleceniu w celu zmniejszenia czasu zlecenia.
Czy odbierają Państwa także odpady wielogabarytowe?
Istnieje taka możliwość, ale tylko w przypadku odpadów wielogabarytowych. Pamiętaj, że do tego typów odpadów nie klasyfikujemy sprzętu elektrycznego oraz elektronicznego. Nie transportujemy odpadów budowalnych.
Czy transportują Państwo rzeczy dowolnej wielkości?
Tak, w razie problemów z wielkością transportowanego towaru np. mebli oferujmy demontaż/montaż w ramach rozliczenia za godzinę pracy.
Czy poza przeprowadzkami świadczą Państwo dodatkowe usługi?
Tak, oferujemy między innymi wynajem busów, więcej szczegółów znajduje się na stronie głównej.
Czy firma pomaga w pakowaniu?
Tak, oferujemy także możliwość pakowania Twoich rzeczy jako usługi bez transportowania. My pomożemy Ci w pakowaniu, a transportem zajmiesz się sam.
Czy usługi świadczone są także w sobotę?
Tak, zajmujemy się świadczeniem naszym usług także w sobotę.
Czy wycena przeprowadzki jest darmowa?
Tak wycena przeprowadzki jest darmowa wystarczy się z nami skontaktować i opisać zlecenie.
Ile czasu trzeba czekać na przeprowadzkę?
Czas oczekiwania na transport nie zawsze możemy określić precyzyjnie, ponieważ wszystko zależy od liczby zleceń na daną chwilę. Czas oczekiwania, może wynosić od kilku godzin do kilku dni. Najlepiej skontaktuj się z nami w celu określenia czasu oczekiwania.
Szybki czas realizacji
Punktualność
Niezawodność